Din kompetente bogholder i Birkerød

Har du brug for en dygtig bogholder i Birkerød? Hos Pivot Partner er vi eksperter i alt inden for regnskab, bogføring, løn og moms. Vi er et fleksibelt  bogholderi, der kan tage sig af hele eller dele af din økonomistyring, så du på den måde kan fokusere på din kerneforretning – altid med fokus på den tætte kundedialog, så du hurtigt kan få svar i hverdagen.

Pivot Partner dækker hele Nordsjælland, så uanset om du er på udkig efter en bogholder i eksempelvis Birkerød, Lillerød eller Allerød, er vi klar til at hjælpe. Du kan kontakte os på 48 48 57 57, hvor du både kan høre mere om dine muligheder og få et uforpligtende tilbud.

Hvad kan vi hjælpe med?
Pivot Partner – Din lokale bogholder i Birkerød & omegn

Hos Pivot Partner har vores mangeårige erfaring givet os en bred kompetenceramme, og vi kan derfor hjælpe med mange forskellige typer opgaver for både store og små virksomheder. Vi kan eksempelvis hjælpe med:

  • Bogføring
  • Budgettering
  • Lønudbetaling
  • Moms
  • Indberetninger
  • Administration
  • Debitorstyring
  • Digitalisering

Som professionel revisor og bogholder i Birkerød & omegn kan vi også hjælpe med de mere komplekse opgaver såsom økonomisk rådgivning, implementering og opdatering af økonomisystemer samt optimering af processer.

Få en totalløsning hos Pivotpartner

Når du bliver kunde hos os får du bogholder og økonomichef i ét, og vi er tilgængelige alle ugens dage. Du bliver tilknyttet en fast regnskabskonsulent, så der altid er korte og gennemskuelige kommunikationsveje.

Få et uforpligtende tilbud

Bogholder i Birkerød, Allerød, Lillerød eller et helt fjerde sted i Nordsjælland? Få et godt og konkurrencedygtigt tilbud hos Pivot Partner. Du er velkommen til at ringe til os på 48 48 57 57, ligesom du også kan udfylde kontaktformularen her på hjemmesiden.

Vi ser frem til at høre fra dig.

  • Hvor lang tid tager det?

    Det kommer an på en konkret vurdering. Vi ser på antal af bilag, hvilket system der anvendes, hvor meget der kan laves digitalt / elektronisk.

  • Vi skal have nyt økonomisystem – kan i hjælpe os med konverteringen?

    Ja- vi har gennem tiden assisteret mange af vores kunder i forbindelse med konvertering til nye systemer – så det er en opgave vi har stor erfaring med

  • Kan vi få tilknyttet en fast medarbejder?

    Ja du får tilknyttet en fast medarbejder, som er fuldt inde i din virksomheds økonomi. Det giver dig tryghed og tillid, ligesom det også gør det nemt for dig i hverdagen, når du har et hurtigt spørgsmål.

  • Hvordan håndterer Pivot Partner GDPR

    Når du bliver kunde hos Pivot Partner bliver der udarbejdet en databehandleraftale så du kan være tryg ved at tager os ordentligt af dine data.

Kontakt

Vores kunder siger

Tina

Tikøb Tømreren

”Hos Pivot Partner har vi en samarbejdspartner der yder en ekstra indsats for at forstå netop vores branche, og interesserer sig for os og vores hverdag. Det betyder, at de udover at besidde stærke bogføringskompetencer har mulighed for at rådgive vores forretningsessentielle beslutningsprocesser.”

Simon Borbiconi

NR Green

” Vi har en yderst kompetent bogholder hos Pivot Partner, som har gjort det muligt for os at fokusere på vores egne kerneopgaver og passioner, fremfor økonomistyring. Derudover får vi mulighed for sparring om den generelle finansielle tilstand i virksomheden, hvor Pivot Partner er dygtige til at kommunikere kompleks økonomisk information på en måde der er letforståelig for folk udenfor regnskabsverdenen.”

Ayoe Maria Jurhagen

Gilleleje badehotel

”En god bogholder er ekstremt afgørende for vores forretning, og det har vi i vores tætte samarbejde med Pivot Partner. De har en nidkærhed i deres arbejde der gør, at de kan se mønstre i regnskaberne, og fange eventuelle fejl vi har begået. Derudover er de en værdifuld sparringspartner i forhold til den daglige drift af vores forretning. ”

Læs flere anmeldelser